New Step by Step Map For ماگ فانتزی

Wiki Article

همچنین میتوانید با خرید ماگ در جشنواره و تخفیف های فروشگاه تی تو مارکت شرکت کنید . 

تفاوت بین فنجان قهوه و ماگ قهوه در چیست؟ ماگ قهوه معمولا به یک ظرف بزرگ اطلاق می‌شود که شامل یک دسته است. با این حال، این اصطلاح به طور دقیق تعریف نشده است. برای مثال، ماگ‌های بزرگ قهوه با درب که برای استفاده در رفت و آمد یا مسافرت در نظر گرفته شده اند، بسته به نوع ساخت، ممکن است لیوان یا فنجان نامیده شوند.

ماگ یا لیوان سرامیکی نوعی لیوان از جنس سفال یا شیشه هستند که روکشی از جنس سرامیک در انها وجود دارد .

همچنین در شستشو مشکلی ندارند و میتوانید در ماشین ظرف شوی قرار بدید .

برای رفتن به مسافرت حتماً نیاز به یه ماگ با کیفیت دارید. برای انتخاب ماگ مسافرت می‌تونید تراول ماگ، ماگ سیلیکونی و ماگ فلزی رو انتخاب کنین.

نکته دیگری که شما هنگام خرید فلاسک باید به آن دقت داشته باشید، جنس محفظه داخلی محصول می‌باشد، مخزن داخلی این محصولات با دو ماده اولیه شیشه و استیل ساخته می‌شوند، مخزن ‌های شیشه‌ای با شست ‌و شو به‌ آسانی تمیز می‌شوند و بوی مایعات را برای مدت طولانی نگه نمی‌دارند، این مخزن ‌ها می‌توانند برای مدت طولانی مایع شما را گرم نگه دارند و معمولاً باعث می‌شوند تا وزن کلی محصول سبک‌تر شود، اما علاوه ‌بر این موارد احتمال ترک برداشتن یا شکستن سریع آن‌ ها وجود دارد، مخزن ‌های استیل ضد زنگ می‌باشند و مقاومت بیشتری از خودشان نشان می‌دهند، این مخزن‌ ها ممکن است که در مواردی بوی مایعات تند را به خودشان جذب کنند، به‌ طور کلی شما باید با توجه به محل استفاده و بودجه‌ای که در دست دارید، به سراغ خرید فلاسک هایی بروید که دارای مخزن شیشه‌ای یا استیل می‌باشند.

فرقی نمی‌کند که شما قرار است در سفر دونفره با همسرتان از این محصول بهره ببرید، یا به ‌دنبال یک گزینه مناسب برای کوهنوردی تک‌نفره خودتان هستید؛ این محصولات علی‌الخصوص برای ما ایرانی ‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند، پس بهتر است که برای خرید این محصول به سراغ بهترین گزینه و مورد اعتمادترین فروشنده برویم.

اگه ماگ رنگ تاریک و سیاه هم داشته باشه، میتونه توی دسته بندی مدل ماگ مردانه قرار بگیره.

ماگ استیل یک محصول فوق العاده برای مصرف شما در مسافرت، کمپین ها و...می باشد، که این ماگ از جنس استیل مناسب برای نوشیندی های سرد و گرم ??????? ????? طراحی شده، این ماگ ها را بیشتر برای نوشیندی گرم استفاده می کنند چون قابلیت نگهداری مایع داغ را برای چندین ساعت را دارد، گنجایش ماگ استیل نسبت به ماگ های دیگر بزرگ تر است.

تراول ماگ دخترانه صورتی و یاسی، فانتزی و کیوت یه ماگ با طرح فانتزی و دخترانه میخای؟

تراول ماگ نوعی دیگر فلاسک می‌باشد که در سال ‌های اخیر طرف‌داران بسیار زیادی پیدا کرده است، تراول ماگ از لحاظ ویژگی‌ های کلی ساخت، تفاوتی با فلاسک چای ندارد، تنها تفاوت این محصول تک‌ نفره بودن، گنجایش کم آن و اندازه جمع ‌و جور آن می‌باشد، تراول ماگ برای افرادی که به پیک‌نیک های تک‌نفره یا کوهنوردی علاقه ‌مند هستند، گزینه بسیار مناسبی است، انواع متفاوت تراول ماگ در حال حاضر طوری طراحی شده‌اند که بتوانند برای مدت نسبتاً طولانی دمای مایعات شما را حفظ کنند.

این نوع از ماگ‌ها مانند نوعی فلاسک کوچک قابل‌حمل در خیابان، ماشین و محل کار هستند که در لحظه، نوشیدنی شما را گرم نگه می‌دارند.

که انواع این مدل ها در جنس سرامیکی و استیل در فروشگاه خانه شکلاتی موجود می باشد. ماگ حرارتی

اگر ماگ یک‌رنگ و ساده‌ست، اگه طرح مورد علاقۀ خودتون رو روی ماگ چاپ کردین، اگه طرح‌های پیچیده روی ماگ هست، یعنی مدل ماگ از نوع سرامیکی هست.

Report this wiki page